| Hallonröd

image178
Hallonröd. Marias balklänning ska vara hallonröd. Hallonröd är det enda jag ser. Kanske har jag fått en överdos, men efter att F förklarat sin kärlek till denna nyans så kändes det som ett rätt val. Hope you like it handsome.
Här sitter jag en torsdagkväll med tvn på med en prinsessas dagbok, i östra delen av huset, här blåser det som mest, kylan kryper sig in igenom de minsta springorna. Se, Nina nu skriver jag ett inlägg, allt för att du ska ha något att läsa. Hoppas du inte känner dig ensam där borta i borgen. Snart ska jag njuta av två nya avsnitt av OTH, femte säsongen, me like. Nej kanske borde göra det nu snart, dra mig till min varma säng. En sak till, tack A, jag såg fram emot att gå ut med dig också...

Men felicia försvann, kan någon säga hur?

Kommentarer
Nina

Tack! päronspliten var inte så illa faktiskt--

2008-02-01 @ 19:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0