| Guldbaggen, Gösta Ekman

image171
Nu när det delas ut massa priser till skådespelare tycker jag det verkar som ett ypperligt läge att nämna mina favoritskådespelare, dessa har jag skrivit om tidigare här i min förra blogg. [Stämmer inte fullt ut längre]. Jag blev iaf oerhört glad när jag såg att Gösta Ekman fick pris. Tror jag tar och gör ett nytt kollage med mina favoritskådisar när internet funkar som det ska...
Här är en skön bild från konsten att angöra en brygga, där han är mycket bra, men enligt mig är hans bästa roll ändå som picasso i Picassos äventyr, även om han pratar ytterst lite i denna film. Självklart, dunderklumpsfantast som jag är, älskar jag hans röst som EnDumEn.

Jag gillar älskar Gösta Ekman.



Kommentarer
Lovis

ååh, konsten att angöra en brygga... och picassos äventyr... nostalgi på hög nivå :)

2008-01-21 @ 23:18:07
URL: http://bovis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0