| tralalala lilla molntuss!

image394
Foto: Amelie
...Kom hit ska du få en puss! Bilden får symbolisera
dagens härliga väder och en skönskön timme i solen på
stortorget. Jaha är det nu jag ska säga att jag inte packat,
ÅKER TILL PRAG IMORGON JU!
Men lugna puckar, jag hinner imorgon.

Dagens roligaste: finns säkert mkt annat men faktumet
att amelie istället för en pil ritat en pistol (för betäckningen
 för skjutbana på en orienteringskarta) på provet. Vi snackar
inte en slarvig liten pistol. Nej en fett detaljerad revolver,
lär ha tagit 5min att rita. Det var lite småkul.

Dagens tråkigaste: Handlar faktiskt inte om mig, så behövs
inte berättas i min blogg. men ja många vet säkert vad jag
menar- lönt att ha med detta stycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0