| vadå vad

image408Det var väl trevligt att
jag slängde in en bild
på självaste bloggerskan? :]
Kan ju berätta att jag har
och haft sjukt mkt att göra
denna vecka så kan kanske
inte bli så mkt bloggande
även om jag har mkt
att skriva. Ni anar inte hur
mkt jag ska chilla nästa
vecka. Så skönt när denna
mördarvecka är över,
Men får väl hinna med att
berätta om helgens bravader
och visa det jag köpt.
Jag har ett vad. Ett vad med
Mårten.Att jag kommer bada
i havet nästa vecka. Han tror
 inte på det, för han påstår att
det ska regna och vara kallt.
 Ligger i mina händer och jag
säger såhär. Psst, regna?
Johanna ska bada i havet
.
En milkshake och ett
tuggummistår på spel.
Lycka till Mårten.

Bild: Henrik Halvarsson

Kommentarer
LindaMarie

Torp är mitt "andra hem" hähä kram på dej!

2008-05-14 @ 22:34:55
URL: http://misslindamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0