| Burn Baby Burn!

Tycker nog att min blogg blivit lite avimage335
en klagoblogg på sistone, men det
får vi ju genast ändra på :]
Imorgon ska jag ut och gå med
the cookie gang. Ohyes. Det kommer
bilder imorgon, för vi ska nämligen
dokumentera vandringen.
Från genarp till veberöd, vår
grupp har bestämt att vi ska ha
barkbåtstävling och naturlig
hinderbana som aktiviteter
 [ var tvugna att ha två st]
Sen ska v ha typ 3-5 kakraster.
Och satsigt klädda!
Skogen here I come, eller fan
jag e ju redan i skogen, okej..
rommelåsen here I come!
[fast söderåsen is better]
Och hejdå till frida som är påväg till Holland!

Kommentarer
emily

jag ger dig det fulla ansvaret över min blogg..
i headern ska det stå "emilyyy" annars har jag absolut inget krav - litar helt och fullt på dig ;D
min emailadress är: [email protected]
TACKTACKTACK!

2008-03-29 @ 15:39:30
URL: http://emilyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0