doftvätska.


Idag...idag har varit en lång dag.
Eller så bara känns det så, jag
har känt mig så onvanligt trött
de senaste veckorna, kanske
drabbats av sovsjukan...I hope
not. Jag skulle till tandläkaren,
för har en spricka i en tand, vilket
börjar bli störigt. Men så blev
tandläkaren sjuk... igen.

Jag är väldigr kräsen när det gäller
parfymer. Men när jag var på NK
i april frågade jag om råd, och att
jag föredrar fruktiga dofter. Hon visade
mig escadas moon sparkle, och sedan
dess har jag gått och luktat på den och
tänkt köpa den men inte velat lägga
pengar på parfym...men så idag,
köpte mamma den till mig, fint. Min mamma
är bra. Typiskt sånt man inte vill lägga pengar på själv.
Nu ska jag titta på vänner, sova lääänge,
sedan dra till årets fest och ha underbart
roligt!
Ciao, bella notte.

Kommentarer
Olle

haha , jag trodde inte du bad om hjälp med diverse saker om "layouten" jag som trodde du var pro ^o) haha :D very nice !

2008-06-27 @ 09:40:00
URL: http://wad.blogg.se/
Albino nr 1

ÅRETS FEST HELL YeaH.... Nu e jag sminkad och har aldrig varit snyggare, PUSS

2008-06-27 @ 14:30:01
Olle

Haha, okej då kan du ju hjälpa mig med min design ist :), jag tror det kommer hålla i sig du får väl se ;)

2008-06-27 @ 17:04:15
URL: http://wad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0