Fjorton suger


Tro det eller ej men jag har aldrig
sett denna film vilket är dåligt iom
att elin som spelar huvudrollen är
från tågarp o har gått på samma
högstadie som jag en gång i tiden.
Filmen var okej, hade inte förväntat
mig så mycket då jag aldrig hört något
gott om den. Det är ingen film jag
hade velat se fler än en gång, den
gav inte så mkt. Satt mest och undra
var den utspelar sig, någon som vet?
Måste vara i helsingborgstrakten, tror
jag. Den slutar precis när filmen har
börjat komma igång?
Nu ska jag se en till film, ciao!

Kommentarer
marie

helt rätt. jag hade städerna och byarna i huvudet precis men dom försvann. men du har rätt dom är i hbg-trakten! och kiosken är från ett ställe som börjar på R tror jag antingen råå eller ramlösa `? eller ngt annat!

2008-07-08 @ 23:39:35
Johanna

ja, fast råå är mer en fiskeby väl, och ramlösa vet jag inte, tror inte det är så fint där (har bara sett delar av orten), kanske rydebäck? eller viken/domsjö, för känns mer som att det är norr om hbg, eller jag har ingen aning men vid helsingborg iaf ;]

2008-07-09 @ 18:04:15
johanna

(menade domsten inte domsjö)

2008-07-09 @ 18:08:07
marie

rydebäck var orten jag sökte! HAHA!

2008-07-09 @ 22:09:04
Tvfreak

Svensk film brukar suga ganska rejält.tyckte filmen var kass.

2008-10-30 @ 12:38:04
URL: http://tvfreaktvfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0