| Kvällen i malmö

image253
[ ställde in kameran manuellt, så ja, bilderna ser ut så med vilje]

Började bra, tåget från torp var inställt. Men tur i oturen skulle Suffes o hennes kompis till malmö. Och de hade bil. Så skulle vi ta oss till kävlinge, men missa tåget där också så fick åka hela vägen till malmö.
Trevlig kväll som attans, jag åt revbensspjäll, det gjorde amelie också, den enda skillnaden var att hon fick äta hur mkt hon ville för 40kr mer. Jag blev mätt och belåten på min tallrik jag.
En trevlig kväll även om vi inte blev 15 st. [Frida, Lotta, Amelie, Agge, Alexandra, Malin, Sara, Melle & Jag]
Kom hem vid 1 på natten efter lite om och men.
Prag here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0