| GLAD IDAG.

Things i've done today:
- Haft italienska
- Haft håla i 3 timmar
- Framkallat i nästan 2 timmar
- Varit 7min hos tandläkaren
- Köpt choklad

Note: Nej jag äter ju inte godis, men 00.00 gör jag, dvs vid speciella högtider. Tandläkarbesöker kändes mkt lönt. Jag kopierade nog 4 bilder idag, det är vad jag kallar effektivitet.

Dagens bästa: Vetskapen om morgondagen? Nej. Någon sa någonting väldigt viktigt till mig idag, det var GREAT.

Konstaterat: Hur mycket makt man har över en människas liv. En vän till mig fick mig att komma och tänka på det i och med det hon går igenom just nu. Tänk att en mening kan få någon att skina upp och må så mkt bättre. Att säga  "Snälla kan inte du följa med...(till respektive grej)". Alla är inte så lyckligt lottade och har vänner i tvåsiffriga tal. Make a change för någon och säg Hej.

BTW, vinduvor is the shit.
image176


Kommentarer
f.r.i.d.a

jaha, vem är din vän. höhö

2008-02-04 @ 21:26:29
Linda

jaa jag såg dem nu, jag förstår dig verkligen! det är så svårt! :/ men jag kommer köpa mina imorron för jag tycker dem är värda det :) jaa men det är ju det men gillar du dem verkligen så tycker jag att du ska köpa dem! :)

2008-02-04 @ 22:20:56
URL: http://lindan.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0