| Dagen efter.

Igår var det fest, jag föredrar att inte vara värdinna. Men tack till alla som var där, it was great. Även om festen var smått död fram tills kl.22.00 (vi startade tidigt på grund av tågförbindelser) så blev det lyckat, eller jag hade i alla fall kul, vet att jag inte kan prata för alla. En rolig blandninga av människor. Tack för presenterna! :]

Idag är jag trött, och vill få träna snart (!!). Har tänkt presentera de presenter jag fått av mina föräldrar och kanske även de jag fick igår, får se. Men tar en/några i taget.  Sedan ska jag givetvis lägga in lite bilder från gårdagen. Shit vad jobbigt det är att städa mitt i natten.
Här är ett smakprov från festen, från lottas mobil.
image181

Kommentarer
A.

jag hade det väldigt bra igår, tack!

2008-02-09 @ 23:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0