domenica

Tittade precis på idol, de sista 10min när de visar vem som åkte ut, jag har nämligen inte fått reda på det tidigare. Men usch när jag hörde att sam satt säkert, BAJS, tycker evelina var grym faktiskt. Men hejar på daniel, och alla säger att han är så kaxig och att han vet att han är bäst, o jag svarar nej, det har jag inte fått intrycket alls av, snarare tvärtom. Men eftersom jag inte ser varje fredag kanske de andra vet bättre. Men tyckte han visade i fredags att han inte alls är kaxig. HAN E GRYM!
Aja, idag vakna jag 10, hade ställt klockan för att jag tränar kl 11, så låg jag kvar till tjugo över, så skyndar jag mig. "vi ska åka nu", nehe, då e det vintertid!! jaha. Så städade mitt rum istället, mammas förslag.
Sen kommer man ner till lunnahallen, ne då har 01orna samma tid? eh va?. Jaja är ganska trött på allt som har med träningstider att göra nu. Sen pratade jag med Josse, och jag hoppas vi kommer träna i kågeröd med torp.
Nej nu ska jag göra något annat!
hejhopp gummisnopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0