lista låtar du kan helt utantill..

Mina låtar:
Bara om min älskade väntar - Nationalteatern
Nu kan du få mig så lätt - Håkan hellström
Turistens klagan - Cornelis Vreeswijk
Your mother should know- Beatles
Remdemption song - Bob Marley
Ebony and Ivory - Stevie Wonder
Im looking through you - Beatles
Wonderful tonight - Eric Clapton
Barn av vår tid - Nationalteatern
Livet e en fest - Nationalteatern
Staten och Kapitalet - Blå Tåget
Du hade Tid- Lars Winnerbäck
Good riddance - Green Day
People are strange - Doors
You wont see me - Beatles
Come together - Beatles
Flyktsoda - Ebba Grön
Hide away - Laleh
Touch me - Doors
800° - Ebba grön
Wait - Beatles


Kommentarer
Å

haha av alla låtar du har där, kan jag bara 4stycken. men jag gillar dig ändå. puss

2007-11-18 @ 22:36:13
johanna

haha, vad bra! :] jag trodde jag kunde många utantill, men sen när man väl ska sjunga dom utan musik, då e det svårt..

2007-11-18 @ 23:13:00
URL: http://nudistpolka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0