Tomten, jag vill ha en riktig jul.

Nej tomten, jag vill förresten först förstå att det är jul! Kan någon få mig att förstå att det är snart julafton och att jag har förmycket att göra samtidigt som jag har massa dötid. Hur går det ihop?

dagens händelse:
Maria har precis lämnat skolan för att åka hem (hon hoppade bilden). Jag, Malin och Max sitter och gör vår PP.
Riing riing! (skärmen visar att maria ringer)
- Heej
- Hej, du jag vill bara varna er för.. det står en läskig gubbe här.
- haha, jaha, okej vardå?
- här vid bussarna, jag ville bara varna er, han har walkietalkie i handen och konstiga kamouflagekläder.
- okeej, haha, vad tror du han kommer göra..
- jag tänkte mer på om det blir någon sån skolmassak.
- okej tack för varningen, jag lovar att vi ska överleva...
- hälsa alla
- ja
- pusshej

Obeservera att dialogen är på ett ungefär. Ni skulle hört marias röst, orolig och tyst. Men tack Maria, you're a real friend! ^^

Kommentarer
Olle

nawe , hon vill ju dock bara ert bästa , men hon har väl skruvat upp bilden av en "skolmassaker" , liksom en sån sak kan väl ändå inte hända här i sverige? xD

2007-12-16 @ 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0