Makes people talk

image97

Jag är hemma idag också, fast jag mår helt klart bättre, hade kanske orkat gå i skolan idag, men för en gångs skull kände jag att jag kunde få vila ut, så slipper jag förhoppningsvis viuset för gott.  Blir skola imorgon!

Läkerol, min frukost, nej men än så länge det enda jag ätit på två timmar, ska nog fixa ihop två mackor sedan (aptiten e inte på topp när man e sjuk).
Har ni smakat läkerol split? jag tycker de är goda!

Jag måste se fucking åmål, (svenskauppgift), och under dagen ska det komma en pesentation om moi också, kort eller mycket lång, får se :]

Kommentarer
JAPSIfashion

känner det samma. varit hemma idag och igår men jag kunde ha gått idag.

2007-12-06 @ 14:53:02
URL: http://JAPSIfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0