Jag ritar som jag vill, en gumma som står still...

Som ni kanske märkt skriver jag inte jättelånga inlägg, ska jag vara ärlig är det inte min grej, kanske kommer någon gång då och då. Jag föredrar att pyssla med bilder och dylikt, det är därför bloggen ändrat design..oräkneliga gånger sen den skapades. Och vad jag är för en person kommer nog fram i inläggen ändå efter ett tag... Kanske borde jag göra en närmare presentation någon gång. Kanske redan imorgon om jag orkar.

give peace a chance, yo.

Kommentarer
Lovisa

jag ritar som jag vill, en gumma som står still, och äter prickig sill, med randig senap till :D

2007-12-06 @ 18:06:53
Johanna

svar: haha yes, dig vet man var man har :]

2007-12-06 @ 21:54:10
URL: http://nudistpolka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0