Hey Hey You You get off of my cloud

image83

image84







I söndags när jag skulle gå från paulina till tåget kände jag hur mina halsmandlar svullna upp, aj aj. Och sedan när jag kommit hem till Amelie & Nina hade jag ont i huvudet (jag har aldrig ont i huvudet). Så jag sa till Nina "jag tror jag kommer att bli sjuk". Och visst stämde det.....
Men jag gick ändå till skolan, jobbigaste dagen på länge, under hela PA:n satt jag och frös och kände mig helt yr. Jag hoppade sista lektionen och åkte hem. 39° graders feber. (man måste lägga på ca: 0,7 grader på term.) Men idag har jag bara 38, förkylningen tycks ha flyttat sig till näsan... skillnaden mellan 39 o 38 grader är asstor, igår kunde jag knappt röra mig utan att huvudet började dunka.... och idag känner jag mig bara allmänt förkyld... Missar träningen idag :(

Eftersom jag inte uppdaterat på hela helgen (arbetat med projekt) ser jag till att göra det idag.




Dagens låt: Rolling Stones - Get off of my cloud

Kommentarer
Wad

nawe , stackare !

2007-12-04 @ 15:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0