Dan före dopparedan

Idag så gick jag upp vid 11, gick ut i skogen för att leta julgran, var dock tvungen att tejpa min fot (någon typ av inflammation tror jag, gör äckligt ont när jag suttit/legat still en längre tid) så får kurera den så att den läker till lindvallen. EN VECKA KVAR!!
Vi hittade en gran nästan direkt som såg ut som en boll, men fortsatte gå o gå o gå. Efter all denna gång kom vi, efter många men, fram till att vi vill ha bollen.
nu drar vi ut på rövarstråk
Ja vi ska ut och röva
Med bara sånt vi kommer åt och sånt vi kan behöva
Nu e de mörkt i stad och land
nu sover folk så gott de kan
nu drar vi iväg med vår säck och vårt spann.

Både Kasper å Jesper och Jonathan
Sedan åkte jag o jesper till hyllinge, han skulle handla julklapp till mig men hitta ingen, eller ja han leta inte...

Jag har rimmat på mina julklappar, woho, gick riktigt snabbt. nej nu ska jag se på nån film....komma i mer julstämning :]
Avslutar med en bild från i fredags.image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0