Bakabakabakabaka

image113

Jag ska upp om 6 och en halvtimme för att fira pappa som fyller år.
Min kokosnöt till storebror har inte orkat palla sig hem heller. KUL.
Ja och sen kl 11 kommer the baking gang aka
Johanna, Lotta, Thomas, Jesper, Lotta, Rolf, Anton, Vera, Astrid,
David, John, Ernst och Aron.
Jag vet inte om the whole gang kommer.
Ja jag kan ju beskriva lite kortfattat vad det är vi gör varje år.
Vi bakar ut degen o knodar jämna bröd, stora som en mindre tallrik typ,
sedan får det jäsa har jag för mig, efter det dekorerar vi bröden. Sedan
antar jag att knäckebröden görs för jag har aldrig fattat när deras bakelse
äger rum, de e bara där helt plöstligt. Ja sen sätter vi in alla 40 bröden i
bakugnen o tar gruppfoto. Sen när bröden e klara äter vi soppa o
provsmakar vår skapelse.

så kommer min söndag se ut mellan 9 o 19. Nu ska jag sova mina 6 och en
halv timme, döda mig långsamt.

Kommentarer
Anonym

jäsa

2007-12-09 @ 12:38:50
mamma

gå och lägg dig tidigare då

2007-12-09 @ 16:06:43
Sandra

Svar: Tack! Den grå är från förra året och den bruna är från i år :)

2007-12-12 @ 15:47:54
URL: http://accordingtosandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0