Andra advent

Pepparkakor - Lussebullar - inte som jag gjort själv dock.
Skumtomtar - Knäck - Knäck är helt okej
Ischoklad - Marsipan - två bitar ischoklad o ingen marsipan.
Köttbullar - Prinskorvar - Kan inte välja
Julkorv - Julskinka - Julskinka kokad i coca cola-mums.
Lax - Sill - lax is hot, sill is not.
Revbenspjäll - Janssons frestelse - Gillar inte anjovis
Paradis - Aladdin - e det någon skillnad? :]
Rullsylta - Pastej - eh, VA?
Glögg - Julmust - BLÄ!!!
Rödbetssallad - Dopp i grytan - nej tack!
Ris a la malta - Risgrynsgröt - Jag vet inte ens va ris a la malta är.
Äpplemos - Senap - Senap är inte min grej

Julkalender
1. Sunes Jul - Hur bra o rolig är inte den!?
2. Håll huvet kallt - Utspelas i Lysekil!! Eddie o Johanna (+ vi hade exakt samma frisyr )
3. Mysteriet på greveholm - Man tyckte den var så spännande, heja skåne.
4. Jul i Kapernum- Aj baj pink skit, aka I buy pink sheet.
5. Pelle Svanslös/ När karusellerna sover - jag gillade båda

Julafton
1. gemenskap - its najs.
2. Carl-Bertil Jonssons julafton - BÄST!
3. stämningen - Mys, alla julljus o allt.
3. julklappsutdelningen - spännande
4. Kalle Anka - det e ju tradition!

Jullåtar
1. The bells of dublin - Perfekta jullåten
2. The Wren in the furze - ohyeah
3. Ding dong merrily on high - Klassiker
4. Carl Bertil Jonssons julafton - fin fin fin.
5. Ser du stjärnan i det blå- Hallå vem gillar inte benjamin syrsa

Kalle Anka
1. Tomteverkstaden- Say mama
2. Askungen- Har gillat den sen jag var liten..
3. Snövit - låten, allt.
4. Husvagnen- Så ball!
5. Musses jul- piff o puff!


Kommentarer
Charming man

Är julen bra eller dålig?

2007-12-09 @ 01:47:17
URL: http://failures.blogg.se
johanna

hej är du inte medlem i gratisbio ännu ?

ni som forfarande inte blivit medlemmar : Ni får 50 poäng i välkomstpoäng om ni reggar er. Men reggar ni er via mig får ni 25 poäng extra! Så istället för 50 poäng har ni 75 poäng redan från början. Sedan är det bara att samla!

Det har kommit jättemånga nya Click-annonser (som man bara klickar på, och får poäng), och jag skrapade ihop 50 poäng extra alldeles nyss bara genom att klicka. Tog väl 1 minut ungefär.
här har du länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

GratisBio är LÄTT den bästa gratissiten på nätet!

2007-12-09 @ 01:55:54
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0