Shut up and sleep with me.

image412
Håll käften och ligg med mig,
håll käften och ligg med mig.
And then I'll have to kill you.
[Internvarning]

Fuck, jag vill redan tillbaka.
Sjukt kul, Prag 2008.
Min vecka tänkte jag
sammanfatta.
Jag har...
...lurats i gin, HATA.
....stukat stortån, ohno.
....gjort tre prov, si si.
....lämnat in 4 inlämningar
....skrivit ett läxförhör.
....blivit ett pass rikare.
....umgåtts med fjortisar.
....firat en trevlig kis.
....snackat med Rolf.
Det kan jag förresten
utveckla, Rolf är då
Veras pappa. Mina
föräldrar var hos dem
ikväll. Rolf pratar in på
min mobil, "johanna du
måste ringa upp mig så
fort du kan".
"ja de e rolf"
"hej det e johanna"
"ja hej johanna, jag måste
bara säga att jag stödjer dig
till fullo, förfan klart vi ska se på
fotboll den 10 juni."
"haha, ja, säg det till mamma"
"Ja, det har jag gjort, jag håller
helt med dig, du och jag ska
se på matchen".

Hela samtalet var ganska kul,
men det framgår inte riktigt för er som inte träffat rolf och vet vilken
glöd och passion han kan ha, särskilt när det gäller fotboll,
sjukt gött att han är på min sida!


Ohyes, fotboll på min student blire!

Kommentarer
Olle

Kan du komma o se nån match med mig ist eller?

2008-06-03 @ 04:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0