| du är så vacker utan spackel.

image410
Bild: Lotta [obs, klänningen är ljusrosa]
Denna veckan har varit så stressig.
När jag satt på tåget kände jag en
sån illamåendekänsla i magen som
man får när jag är riktigt nervös, jag
vet inte vad det var jag var nervös
för men det har släppt nu, så skönt.
Hämta mitt pass idag! Och innan det
såg jag skönheten här ovan i sin
balklänning. Underbar. Allting var
så perfekt. Balens blivande drottning
I think. Nu ska jag trippa vidare till
hennes blogg för det ryktas om att
jag är nämnd där.
Caio!

Kommentarer
Nina

Jag saknar dig o ta det lugnt med dig själv snuttis!

2008-05-16 @ 23:08:20
Johanna

nina svar: men hey snyggo, vi synes nog två minuter imorgon,annars ha det underbart i budapest :]

2008-05-17 @ 00:08:48
URL: http://nudistpolka.blogg.se
LindaMarie

OJ vilken underbart fin klänning :)

2008-05-21 @ 20:01:02
URL: http://misslindamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0