Stars beginning to fade, and I lead the parade

Stars beginning to fade, and I lead the parade
Just a wishin' I'd stayed a little longer.


image278
Italienskaprov.
Jag var färdig med provet efter 25min, ohyes.
NEJ, inte ohyes, det var ett fett stort OHNO
Jag var färdig så snabbt för att det var
så mkt jag inte kunde, jag hade inte ens en aning.
Jag förstår inte hur ni som går till ett prov utan att
pluggat nått står ut. Det kändes som alla glosor
hade runnit ut ur hjärnan. Så jävla hemskt. Och
min lärare bad mig stanna 5min till, och visst jag
hade kanske hittat några slarvfel men den känslan
att inte ens kunna glosorna var så jobbig att jag bara
ville hem. Så vad händer då när jag får skynda mig
till tåget. Jo, remmen på min stövel gick av,
Grattis Johanna till en härlig dag.

Dagens låt - Ol´55

Kommentarer
f.r.i.d.a

ett tips; plugga lite bättre kvällen innan.
vilket som, det har säkert gått bra.

2008-03-13 @ 09:17:53
Josephine

Vad roligt det skulle vara att läsa italienska:) Har du läst länge? Hoppas det ändå gick ok! Ha en bra dag, molniga hälsningar från Finland

2008-03-13 @ 09:50:44
URL: http://mumintroll84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0