| Så ska det låta.

image311Sitter och tittar på Så ska
ska det låta, vi hade en
liknande lek på träningslägret
och vårt lag kunde inte komma
på vad "en kväll i juni" hette,
men det gick bra ändå,
Love Hurts var också med.
Och nu ska carola sjunga sin
jävla låt! trött blir man.
Jag har kanske hittat en
 sak som gör min kväll lite
 gladare, kan säga att det e
 ett materiellt ting.
Med bilden här brevid vill
jag påstå att Aguilera är
mkt liten! okej har man ju
sett tidigare, men här syns
det verkligen, iofs sitter
Mischa [som även e lång]
framför henne.

Kommentarer
:S:S jag e bäst !

Där e flickvän nr 2 jag dumpa, hon till vänster då :P. dumpa henne i fredags kväll , det blev för mycket hon ville bara ha mina pengar , jag dumpa henne för jag ville ha dig, tyvärr så går det ju inte :( förlåt mig ! tihi , visst e jag rolig :D

2008-03-24 @ 02:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0