| "Harry Potter would have been put to death"

På religionen har vi i läxa över lovet
att svara på 4 frågor, ska skriva a4sidor,
om filmen Jesus Camp.
Det är fan ta mig den sjukaste film jag
sett. Om ni inte sett den så ladda ner
den. Trailern till filmen ser ni här.
image281
några citat ur filmen:
"Did you get to the part in here where it says science doesn't prove anything?"
"If you look at creationism, you'll realize it's the only possible answer."
"warlocks are enemies of God . . . and had it been in the old testament, Harry Potter would have been put to death."
"When I dance I really have to make sure that that's God, because people will notice when I?m just dancing for the flesh and I do that sometimes and I must admit I really need to get over that."

Kommentarer
Malin

åh tack :D allt bra med dig?

2008-03-13 @ 20:33:35
URL: http://chakrat.blogg.se
Nina

Åh den är ju sjukt läskig...
Den feta tanten kan ju predika för sig själv och jämnåriga istället för att påverka barnen. Ok jag tror ju på Gud men jag tycker inte att barn ska få nån religiös påverkan alls . vänta tills de är typ 18 så de kan tänka själva, och sen tro på Gud om de känner att de behöver det.

2008-03-13 @ 20:37:58
Malin

jag vet inte :D jag tycker bara det är sjukt roligt =) händer i helgen? =)

2008-03-13 @ 20:57:39
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0