| eva, bålet nästa?

image334
Vad vill hon?
Som jag nämnde i förra
inlägget förvänta jag mig
inte ett lätt prov, det kan
jag ju säga att vi inte heller
fick. Okej ska ge er en inblick
hur VI har det:
- första frågan, värd 24p!
- Näst sista frågan, skriva
en essä om någon författare
vi vill ta med till framtid o
motivera det som fan.
- Skriva en baksida till en
vald bok där det ska stå
varför den bör ges ut på nytt.
- Läsa 7 texter, o para ihop
dessa med en epok! typ
omöjligt.
- Läsa en artikel o skriva
vilken epok den förknippas
med och motivera varför.
- Förklara massa svåra ord
-Sammanlagt 10 frågor.

Jag gillar Modo alla dagar om året iaf. (gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0