iFnatt.

Min pappa har fått fnatt.
Jag var så trött sen igår så
jag sov till halv1, så när jag
står o brer mina mackor ser
jag min pappa komma hem,
o tänker...han har nog varit
en vända på jobbet.
Så kommer han in med ica maxi
kassar i handen. När jag börjar
packa upp tar han en teliapåse
o trycker upp i ansiktet på mig
och skriker YES! Sen dess har
han lekt med sin iphone, tydligen
fick han den näst sista. Och han
hade bl.a köpt två Ben&Jerrys phishfood
till mig? fastän vi har i frysen. Sen
ville han fira med mig ikväll genom
att grilla entrecote.... jag som ska
till Landskrona : /...

man kan ju undra var jag fått min prylkärlek från..

Kommentarer
n

haha vad kul! Jag väcktes 06:00 o tänkte att klockan var två på natten, men nejnej, jag skulle upp o jobba....

2008-07-11 @ 17:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0