| Skolan, Bild.

image167Jag är i skolan, börjar inte igen förrän 11, bara jag här :( Men nu kom lotta, yes.
Och jag som planerat att lägga in en bild på henne nu. Jag hade tänkt lägga in en på frida och maria också, men det går inte att kopiera deras bilder. Så här har vi en snygg bild på Lotta från gårdagen.
Lotta hade tydligen jätteont i sin mage igår, eftersom det var lite mycket fest i lördags. Så hon har inte ätit. Därför ska vi kolla vad det är för mat idag, det går rykten om att det är spagetti....
YAAAAAh, ryktet stämde.
Plus att denna veckans övriga meny är ljuvlig, ni skulle sett förra, usch.
Tis: Chicky bits
Ons: Panerad fisk
Tors: Lasagne
Fre: Hamburgare.

Kommentarer
ELIN

Kom in i min blogg och titta på kläderna jag köpte idag. Vilket plagg av de är din favorit?

2008-01-21 @ 17:58:09
URL: http://elinhanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0