| I know.

image174
image176Jag vet jag är skitdålig på att uppdatera. Nu ligger jag och tittar på gossipgirl, den verkar bra. Jag har sett t.o.m det tredje avsnittet i säsong 5 av One tree hill, ägnade gårdagen åt det.  Säsong 5 var inte så hemsk [dålig] jag hade trott den skulle vara, iom de klipp jag sett. Men vilket som är mycket upplyftande är att Haley och Nathans son är söt som fan. Och att Lucas har klippt sig. Jag är mer en seriemänniska än en filmmänniska, fast ser faktiskt inte SÅ mkt på serier heller... Följer ingen på tv, väntar på att greys ska börja igen..
Godnatt

Kommentarer
frida, hallonröd

har jag sagt att jag älskar OTH
föralltid. underbara serie!

och tack för världens snyggaste design!

2008-01-31 @ 21:05:15
MANGO

jag älskar gossip girl ! :D

2008-02-03 @ 08:28:45
URL: http://mialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0