| Lång dusch o Bloggdesign

Jag är dålig på att uppdatera och jag ska bättra mig, kommer antagligen snart in i att blogga regelbundet. Men i och med att jag ibland lägger ner så pass mkt tid på t.ex. EN bild som ger ETT inlägg vill jag inte skriva massa nya inlägg efter för då känns det som att inlägget med bilden inte får lika mkt uppmärksamhet. Dumt jag vet, men haha det e så jag känner.
Pratar om att hela speliten numera har bloggar.
Maria: Asså hur gör man en annan design?
Jag: Det är ganska jobbigt, jag har provat mig fram osv..
Frida instämmer.
Jag: Du går in på "design" o sen stilmall" .Det e med en massa koder o sånt..
Maria: Jaha.. så man kan inte sitta o bara rita och välja färg själv ?
Jag: Nej inte riktigt men jag kan göra en design till dig..

Stämmer, det är svårt att göra en design, särskilt om man är helt ny. Och det är jag nästan fortfarande, har bara provat mig fram, ser inte mycket logik i koderna ska jag säga er...Kanske något att lära sig?
Såhär blev marias blogg iaf. Och jag är sjukt nöjd. nästan så att jag hade velat ha designen själv :] Jag kanske får göra en liknande till mig själv framåt sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0