| Jag är glödhet.

Yeah, I've been in designaction idag också, sånt man sysselsätter sig med när man inte kan träna vettni. Och ja, jag är sjukt nöjd idag igen, jag har liksom tagit designen till en annan nivå nu, vissa av er har säkert kunnat göra så sedan länge men jag e amatör så jag tycker jag e GRYM.  Idag gjorde jag Lottas design, hon e med xxxxx och myser. :] :] Så får se när hon upptäcker sin nya design..Har kommit fram till att det svåraste med att göra designen är nästan att välja bilder. Svårt när man har helt fria händer och inga önskemål. "överraska mig" OKEJ. Hoppas alla har varit nöjda med sina överraskningar, Nu är SP-eliten fullbordad!


Nej nu ska jag gå och göra någonting annat. får träsmak i rumpan. I'll be back

Kommentarer
A.

om jag någonsin skaffar blogg, ska du få göra min design. du är som du själv säger, GLÖDHET.

2008-02-15 @ 13:24:01
|| J

skaffa, skaffa, skaffa! :] ses ikväll!

2008-02-15 @ 15:46:11
URL: http://nudistpolka.blogg.se
Lovis

jag förstår inte hur du lyckas med det där!! sjukt jobbigt verkar det...orkar nte engagera mig för det funkar inte riktigt :P

2008-02-18 @ 17:21:12
URL: http://bovis.blogg.se
L

du e AAAAASHET ;D

2008-02-19 @ 21:30:22
Lovis

hey babe, tror du man kan tigga lite och be dig fixa nån lite snygg design till mig (A) om jag ber riiiiiktigt snällt ^^ puss

2008-03-04 @ 20:36:45
URL: http://bovis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0