| Klasskampen 2008

En tradition på idrottsprogrammet,
varje år håller treorna en klasskamp
för ettorna, där vi mixat ihop 10 lag,
kommit på ett tema för årets kamp,
satt upp stationer o massa annat.
Och denna företeelse ägde då rum
idag. När alla andra i Lund var lediga.
Men även om jag fick gå upp klockan
7 med singstar från kvällen innan i
kroppen var dagen faktiskt hyfsat lyckad.
Jag och Maria klarade vår station galant,
riktigt stolt. det var en skattkammarö, men
reglerna har jag fått ta tillräckligt många
ggr idag.Treorna skulle vara svartklädda,
vilket jag inte var [fick veta det lite sen].
Men ja, tydligen tyckte vår lärare att vi
hade "gått in för det", alltid kul när
en lärare kallar en modell. höhö.
Snart kanske jag kan ge er ett smakprov
av min studentmössa också...
En bra klasskamp,[får dock se vad man får för betyg]
o jag tror jag har fått
en ny idol bland ettorna,
så skön kille haha...

Godnatt


image340

Kommentarer
LindaMarie

ja att kastrera en gammal hon katt är nog ingen bra ide. Ett stort ingrepp på en honkatt. men bra ni ger henne p-piller! :)

2008-04-03 @ 11:03:49
URL: http://misslindamarie.blogg.se
Sabine

Din header är verkligen snyggt :)

2008-04-03 @ 20:44:22
URL: http://enibas.blogg.se/
Sabine

Beror säkert på det,
kan också bero på din skärmstorlek/upplösning.
På min dator ser allt bra ut, och det är ju utifrån den jag har designat bloggen så :/

2008-04-03 @ 21:32:58
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0