Höstlov

Making my day down town, walking fast....
Nu är det fan ta mig lov. Alla tyckte det var så efterlängat, ska jag vara ärlig,
tror jag att jag inte hade dött utan det. Skolan är hyfsat slapp ändå. Igår var jag t.ex. ledig.
Alltid skönt, sov till 12. Och nu har snart ännu en fredag passerat.
Men lite har jag ändå åstadkommit, har inhandlat ny mössa+vantar, och trosor. (In Malmö)
Sen gjorde jag sju poäng på isen, det ni, eller okej, image10
jag var kanske inte den mest rörliga eller lagets slitvarg.
Men det behöver vi inte gå in närmare på.
Nina joinade? mkt trevligt! vi hade bara varit tre tjejer annars,
o då räknar jag inte med "tanten", som nina btw blev bundis med.
Vi fick tillbaka våra idrottsmedicinprov, 39,5/40,5. Jag klagar inte!


Dagens bästa: mitt snygga mål, mellan benen (på mig själv)
Dagens godaste: Chistera
Dagens sämsta: Skoskav
Dagens låt: Jokerman



Kommentarer
Anonym

haha! bundis! ja det kan man ju kalla det :)

2007-10-28 @ 14:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0