can anybody find me...

Lördag Lördag.
Gick upp 12 idag, men det var positivt för trodde typ klockan var 14.
Jag funderarde på att ringa nån o fråga om den/de ville komma hit ikväll,
mina föräldrar e hos emilssons, men jag kom fram till att ja, det kan vara ganska
skönt att vara ensam hemma ibland. Planerade att så först hans&hennes och sedan
american pie (båda på tv4film). Men så blev det inte, nepp nepp.
Efter att jag gjort mat så bestämde jag mig för att fota lite. Idén att fota sig själv kanske jag
inte direkt avgudar, men foto e trots en av mina favoritsysselsättningar så tycker inte det är
så stor skillnad på det och gå ut och kicka med fotbollen.. Visar kanske lite bilder senare! :]
Can barely stand on my feet
Take a look in the mirror and cry...
Jag åt pita med kebab, mmmums, med pommes (of course), paprika, tsatsiki, romansallad & gurka!

dagens godaste: ananasjuice
dagens bästa: vara ensam hemma
dagens låt: Somebody to love, Queen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0