snön visar spåren där jag går.

Orka att det är snö ute? det är faktiskt höst! Fast jag gillar iofs snö. Men kornsnö? nejtack. Jag vaknade halv11 idag, låg och funderade på om det var träning, och tänkte "fan vad jag vill sova nu" så messar jag linda---> träning. Åker ner, då e det jag och Marie? Stabilt, var fan höll ni hus? Linda kom sån tu r var. Och på torsdag blir det två träningar i rad, kl 17-19 i kågeröd och 19-20.30 i torp. Får se hur det kommer gå. Jag vet att jag skriver massa idag, men är för att jag väntat med att uppdatera tills jag fixat layouten, som nu e fixad. Så kommer antagligen ännu fler inlägg idag. Ska visa var jag ska spendera 2 veckor i vinter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0