rutten sillidill och halverat fix.

En ganska vanlig dag idag, började tidigt dock, usch.
= 7tåget tsm med mårten, så satte vi oss mitt emot varandra vid fönstret.
Så kommer det en gubbe o sätter sig bredvid, och jag lovar, jag har inget bra luktsinne men denna luktan stod jag fan inte ut med! fick koncentrera mig på att andas med munnen (brukar andas med näsan). Ah, iaf så satte sig yoko ono l.a.l mitt emot stanken, o de börjar snacka för att de känner varann (antar jag). O sen när tåget stanna i lund, ska Yoko då gå av men så bromsar tåget så att hon istället fallar framåt på denna gubben, o min första reaktion "åh, vad kul för dem, lite närkontakt, de verkade ju gilla varandra. DITT RÖVHÅL! utbrister han till henne, gissa om jag ville börja asgarva? fick försöka hålla mig tills vi kom ut på perrongen. här e en liten bild på torps station, ni är så välkomna så...

Förra veckan klantade jag och W oss i mörkrummet, vi hällde i 300ml fix, när man skulle ha 600ml. ojdå. ja iaf så märktes detta när vi skulle ta upp filmen o hänga den på tork, massa vita fläckar, simage53å sa vår lärare att vi skulle gå och fixera en gång till. Han sa inte om filmen skadats eller nått... Men så sa jag sen att de lär den ha gjort eftersom om filmen inte fixeras e den fortfarande känslig för ljus och + att framkallningen fortsätter, men ah det blev inga större fel...Men idag när vi skulle klippa negativen, så jag bara, var e alla MINA bilder? Jag hittade inga, så visade det sig att hyfsat många av mina bilder hade blivit halvt svarta... Men sen hittade jag resten och det var nog ganska lugnt ändå, kanske var jag som gjort fel när jag fota? men tror inte det för bilder före resp efter på samma motiv, dvs i samma ljus har blivit bra..
och snart kommer lottentotten hem :]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0