Kodacrome

image58

Sjunga vs slappa.

Jag är trött nu, men box var riktigt kul, tror jag kommer få träningsvärk av allt skrattande. Jag och Nina rockar som partners, och hon avslöjade en nyhet om greys, jag kunde inte stå emot! hon berätta vem som blir chef... Haha jag e lite trött i armarna märker jag, varje tangenttryck är en ansträngning.
Jag ska kolla vad gerda har mer att erbjuda nu när man har kort och allt, jag ser hyfsat trött ut på mitt kort också, men jag var trött, så det så.
Jag får väl berätta något mer om passet...hmm... ja okej, Vi sparkade varje gång hon ledartjejen sa ett nr (på hennes röst lät det som att hon skulle börja gråta när som, nu vet ni det), ja men så efter första gången sa hon, nej alla ska sparka samtidigt, och när 30 pers sparkar på en kudde samtidigt låter det... men så sa hon flera nr på rad för att ta död på oss, så efter 5e gången tog jag förgivet att vi skulle få sparka en gång till, men nej, det var bara jag som gjorde det. höhö. Så roligt hade jag det.

Nej nu ska jag se på vänner, jag och lotta äger på citat och kopplingar till friendsavsnitt btw!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0