...Men jag HLR:ar dig.

image109
Oh thank god its friday, or not. Skola, gud vad jag älskar när mobilen ringer på väckning 05.29. Men jag ska inte klaga, slutade efter föreläsningen. Jag kan numera betrakta mig som en doktorerad professor i Hjärt&Lungräddning, so bring it on! Få hjärtstillestånd. Vi kallar föreläsaren för M och vår lärare för L, M frågar om vi kanske har tillgång till ett skelett och L börjar gräva i sin lilla handväska (man bara, huh?), aha, hon skulle bara ta nyklarna. Och ut rullar skelettet. De lägger skelettet på bordet, så trillar skallen av, ojdå. Men vad händer sen? Jo M, samtidigt som L pratar, tar upp skallen o lyfter det med ena handen i höfthöjd och säger diskret... "att vara eller...". Och detta hände så snabbt och det var nästan inga som märkte det (var inte meningen heller). Men jag och maria bara kollar på varandra "okeey, vad hände precis". Så jag amelie o frida bröt ut i ett nytt skrattanfall. (jag och amelie skrattade hejdlöst åt någonting annat tidigare..). Ja så såg min förmiddag ut.
pling plong, måste ju lära mig låten som jag sagt tidigare, på gitarr...
I'm feeling creative, så förvänta er mer ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0